Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
    Εκπαίδευση Διδακτικού Προσωπικού (eClass) Εκπαίδευση Φοιτητών (eClass) Κατηγορίες Θεματικών Ενοτήτων
    Σύστημα Υποστήριξης Ιστοσελίδα Πανεπιστημίου Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Ιστοσελίδα Βιβλιοθήκης Διαδικτυακή Πύλη Φοιτητών Πλατφόρμα Βίντεο
    Εγκατάσταση Proctorio Εγκατάσταση TeamViewer QuickSupport
  • Περισσότερα
Ελληνικά ‎(el)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
  • English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
  • Εισοδος
    eClass
    Αρχική Χρήσιμοι Σύνδεσμοι Σύμπτυξη Ανάπτυξη
    Εκπαίδευση Διδακτικού Προσωπικού (eClass) Εκπαίδευση Φοιτητών (eClass) Κατηγορίες Θεματικών Ενοτήτων Σύστημα Υποστήριξης Ιστοσελίδα Πανεπιστημίου Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Ιστοσελίδα Βιβλιοθήκης Διαδικτυακή Πύλη Φοιτητών Πλατφόρμα Βίντεο Εγκατάσταση Proctorio Εγκατάσταση TeamViewer QuickSupport
    Σε λειτουργία συντήρησης

    Χειμερινό Εξάμηνο

    1. Θεματικές Ενότητες
    2. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών
    3. Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση
    4. Χειμερινό Εξάμηνο
    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜ512: Θεωρητική Θεμελίωση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜ512: Θεωρητική Θεμελίωση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    Αχιλλέας Παπαδημητρίου

    Αχιλλέας Παπαδημητρίου

    Συντονιστής

    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Διευθυντής Προγράμματος

    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜΙΙ513: Εισαγωγή στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση & Διά Βίου Μάθηση
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜΙΙ513: Εισαγωγή στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση & Διά Βίου Μάθηση
    Σουλτάνα Αναστασοπούλου

    Σουλτάνα Αναστασοπούλου

    Συντονιστής

    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Διευθυντής Προγράμματος

    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜΙΙ521: Σχεδιασμός, Οργάνωση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜΙΙ521: Σχεδιασμός, Οργάνωση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση
    Παύλος Χατζόπουλος

    Παύλος Χατζόπουλος

    Συντονιστής

    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος / Συντονιστής

    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜ611: Διεθνείς Τάσεις στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση – Μια Συγκριτική Θεώρηση Θεσμών και Πρακτικών
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜ611: Διεθνείς Τάσεις στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση – Μια Συγκριτική Θεώρηση Θεσμών και Πρακτικών
    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Συντονιστής

    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜ612: Μεθοδολογία Έρευνας στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜ612: Μεθοδολογία Έρευνας στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση
    Andreas Kollias

    Andreas Kollias

    Συντονιστής

    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Διευθυντής Προγράμματος

    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜ621: Κριτικός Στοχασμός στη Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜ621: Κριτικός Στοχασμός στη Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων
    Παύλος Χατζόπουλος

    Παύλος Χατζόπουλος

    Συντονιστής

    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Διευθυντής Προγράμματος

    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜ622: Πρόσβαση και Παράγοντες Συμμετοχής Ενηλίκων στην Εκπαίδευση
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜ622: Πρόσβαση και Παράγοντες Συμμετοχής Ενηλίκων στην Εκπαίδευση
    Αχιλλέας Παπαδημητρίου

    Αχιλλέας Παπαδημητρίου

    Συντονιστής

    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Διευθυντής Προγράμματος

    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜΙΙ623_Α: Διδασκαλία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων εξ αποστάσεως
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜΙΙ623_Α: Διδασκαλία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων εξ αποστάσεως
    Andreas Kollias

    Andreas Kollias

    Συντονιστής

    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Διευθυντής Προγράμματος

    Εικόνα μαθήματος ΣΔΜ701Β_Α: Μεταπτυχιακή Διατριβή ΙΙ
    Χειμερινό Εξάμηνο
    ΣΔΜ701Β_Α: Μεταπτυχιακή Διατριβή ΙΙ
    Maria Gravani

    Maria Gravani

    Διευθυντής Προγράμματος

    Contact us

    Follow us

    Δεν έχετε συνδεθεί. (Εισοδος)
    Λήψη εφαρμογής κινητού
    Λήψη εφαρμογής κινητού
    Play Store App Store
    Με την υποστήριξη του Moodle